فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user148347/news/00_11.jpg

حسین هدایتی عنوان نخست نشریه گل در روز سه شنبه را تکذیب کرده است!

به گزارش فوتبال جهان ، روزنامه گل که در شمارگان اخیر خود ، تیتر های نخستش را به مسائل حاشیه ای پیرامون مهدی طارمی و محرومیتش اختصاص داده است ، در نشریه روز سه شنبه اش، کلامی منتسب به حسین هدایتی را بولد کرده است که با تکذیبیه وی روبرو شده است.

حسین هدایتی، هوادار متمول پرسپولیس، شب گذشته و درذیل پست مربوطه پیج رسمی روزنامه گل، کامنتی قرار داده که موضوع را تکذیب می کند. گرچه او منکر تمام ماجرا نمی شود ولی تفسیر آن را دروغ می داند.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user148347/2017/10/11/photo_2017-10-11_00-06-45.jpg

کامنت هدایتی به شرح زیر است:
" سلام چرا دروغ می نویسید آقا مهدی در مورد پول گرفتن چنین صحبتی با من نکرده البته با این مضمونی که شما نوشتین خواهش میکنم بس کنید اصل مصاحبه با تی وی پلاس پخش بشه کذب بودن این مطلب مشخص میشه لطفا رعایت کنید"

با توجه به حواشی اخیر باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی، ظاهرا تاختن بر روی امواج شایعات، سود و منفعتی بیشتر عاید جراید و روزنامه ها می کند. شایعاتی که هر روزه از سوی افراد مختلف کذب دانسته می شوند. گرچه در مورد روزنامه گل به صورت خاص، هواداران خشمگین پرسپولیس در صفحات مجازی تصمیم به ایجاد کمپین هایی بر ضد خرید این روزنامه به راه انداختنه اند!

  • ۹۶/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">