فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کایل واکر هدف شماره یک بارسلونا

جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ
نقل و انتقالات بارسلونا-تاتنهام-جزیره-لالیگابارسلونا برای پست دفاع راست ، شدیدا نیاز به تقویت دارد و کایل واکر شاید همان کسی باشد که این تیم نیاز دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، گزارش هایی از اسپانیا به گوش می رسد که بارسلونا در تابستان برای جذب کایل واکر مدافع سریعِ تاتنهام اقدام خواهد کرد. نبود دفاع راست خوب پس از جدایی دنی آلوز، همیشه دغدغه بارسلونایی ها بوده است اما به نظر آن ها بازیکن مد نظر خود را پیدا کرده اند.

به گزارش کالچومرکاتو و به نقل از موندو دپورتیوو و London Evening Standard، با رفتن الیکس ویدال از تیم، تنها سرجی روبرتو می تواند در این پست بازی کند به همین دلیل سران بارسلونا به دنبال گزینه ای جذاب برای این پست هستند، از این رو قصد دارند مدافع موفق تیم ملی انگلستان و اسپرز را به خدمت بگیرند.

واکر که فصل قبل قرارداد جدیدی را امضا کرد، بازیکن مورد علاقه دنیلی لوی است، به همین راحتی ها اجازه خروجش صادر نخواهد شد. حتی باشگاه منچستریونایتد نیز به واکر و دنی رز علاقه داشت و حاضر بود 60 میلیون پوند برای این دو بازیکن پرداخت کند، مبلغی که لوی را قانع نکرد چون او همین مبلغ را برای هریک از این بازیکنان می خواهد! 

اگر بلوگرانا در خرید واکر ناموفق باشد، هکتور بیرین، هدف بعدی آن ها خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">