فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آنتوان گریزمانگریزمان علاقه ای به بازی در لوشامپیونه ندارد.

به گزارش فوتبال جهان ، اولویت آنتوان گریزمان در صورت جدایی از اتلتیکو مادرید ، لیگ برتر جزیره خواهد بود.

به نقل از Metro، گریزمان ستاره باشگاه اتلتیکو مادرید در مصاحبه با Telefoot گفت:

اکنون من در مادرید هستم و ما تیم بسیار خوبی داریم. من به دنبال قهرمانی و کسب افتخار هستم. پاریسن ژرمن برای به خدمت گرفتن من طرح و برنامه دارد اما من نمی خواهم در لوشامپیونه بازی کنم.

ستاره فرانسوی اتلتیکو در ادامه تصریح کرد:

ترجیح می دهم در لالیگا یا لیگ برتر جزیره به بازیگری ادامه دهم. اگر روزی لالیگا را ترک کنم، قطعا به انگلیس خواهم رفت؛ گرچه اکنون ترک اتلتیکو مادرید هدف من نیست.

از منچستریونایتد به عنوان مشتری گریزمان در انگلیس یاد می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">