فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

آنتوان گریزمان و پل پوگبا

گریزمان خواهان آن است تا در کنار پوگبا بازی کند.

به گزارش فوتبال جهان ، ستاره اتلتیکو مارید می گوید دوست دارد روزی کنار پل پوگبا در سطح باشگاهی بازی کند. هردو این بازیکن هم اکنون در تیم ملی فرانسه در کنار یکدیگر حضور دارند،  اخیرا عکسی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که در آن در حالی که کنار هم نشسته اند، گریزمان در زیر آن نوشته است:

پایان روز، به قلعه باز می گردیم.

پل پوگبا- آنتونی گریزمان

شایعاتی مطرح شده بود که ژوزه مورینیو برای تابستان فصل بعد خواهان به خدمت گیری گریزمان است و این می تواند به خواسته ستاره اتلتیکو مادرید رنگ واقعیت بخشد. گریزمان در گفتگو بااسکای اسپورت آلمان، گفته است:

 همیشه از پوگبا در مورد منچستریونایتد سوالاتی می پرسم، فکر می کنم آن ها باشگاه بسیار بزرگ با ساختار بزرگی هستند، از پوگبا در مورد بعضی از بازیکنان می پرسم که ببینم واقعا بازیکنان اینهمه خوب هستند یا ژوزه مورینیو بسیار خوب است، شما شاید شایعات زیادی در مورد منچستر و پاریسن ژرمن شنیده باشید اما هم اکنون نمی خواهم به باشگاه دیگری فکر کنم، اما خب، اگر کنار پوگبا بازی کنم عالی خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">