فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

گری نویل

نونو سانتوی پرتغالی بعد از شکست برابر سویا در لا لیگا، از سمت سرمربیگری والنسیا، استعفا داد و هدایت خفاش ها را در دورانی که سانتو حضور نداشت، فیل نویل بر عهده داشت.

 

گری نویل، مدافع سابق من یونایتدو سه شیر ها، ظهر امروز به عنوان سرمربی والنسیا منسوب شد و به برادرش در کادر فنی مردان مستایا پیوست.

 

نویل که سابقه فعالیت در تیم ملی انگلیس را در کنار روی هاجسون در کارنامه دارد، بعد از اینکه به عنوان سرمربی والنسیا معرفی شد گفت

من خیلی هیجان زده ام؛ این یک لحظه باشکوه و تاریخی برای من است و قدرش را می دانم. والنسیا باشگاه بزرگ و پرافتخاری است و خوشحالم به تیمی آمده ام که هواداران پرشوری دارد. بی صبرانه منتظر مواجهه با چالش ها هستم. می خواهم با کمک بازیکنان والنسیا، این تیم را به روزهای خوبش برگردانم. به اینجا آمده ام تا کمک کنم و به کمک جوانان با استعدادی که در تیم هستند نیاز دارم.

  • ۹۴/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">