فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان


گری کیهیل

گری کیهیل به مدت 4  سال دیگر در باشگاه چلسی ماندنی خواهد بود.

این مدافع 29 ساله که در سال 2012 از باشگاه بولتون به چلسی پیوست فصل گذشته موفق شد به همراه تیم به قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر انگلیس دست بیابد، گری کیهیل در ماه نوامبر فقط 1 بازی برای چلسی انجام داده است و این مسئله بخاطر عملکرد خوب کورت زوما در ترکیب چلسی بود، اما او با این حال قرارداد خود را تا سال 2019 با چلسی تمدید کرد.

او در این باره اظهار داشت:

من واقعا به آینده ام در چلسی بسیار خوشبین هستم و می دانم که در چلسی به موفقیت های بزرگ دست می یابم من به این ادعا ایمان دارم، من در اینجا افتخارات بزرگی را به دست آوردم، این 4 سال می تواند به من انگیزه ای بی اندازه برای کسب عنوان های دیگر بدهد.

  • ۹۴/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">