فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رسانه ها در مورد تابستان شلوغ میلان صحبت می کنند.
به گزارش فوتبال جهان ، تا نهایی شدن قرارداد خرید میلان توسط شرکت سینویوروپ ، روزهای کمی باقی مانده است و پس از این رویداد مهم، باشگاه میلان توسط چینی ها اداره خواهد شد ، به همین  دلیل شایعات زیادی پیرامون نقل و انتقالات این تیم در تابستان ایجاد شده است.
حال کوریره دلو اسپورت گزارش می دهد ، چینی ها اهدافی را برای تقویت تیمِ مونتلا مشخص کرده اند که در بین آن ها، نام هایی  چون پیر امریک اوبامیانگ ، کورنتین تولیسو ، کیتا بالده و لوئیز گوستاوو دیده می شود. اوبامیانگ که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در سال 2013 به سنت اتین پیوست و عملکرد خوبی داشت اما میلان با بودجه خوب تابستانی خود، قصد دارد این مهاجم گابنی را باز گرداند.


یکی دیگر از کارهای مهمی که چینی ها در بدو ورود انجام خواهند داد، تمدید قرارداد دوناروما و سوسو است. هان لی و یونگ هونگ لی-مدیران سینویوروپ- قصد دارند میلانی رویایی برای آینده بسازند.
 گاتزتا دلو اسپورت نیز به تحلیل این موضوع پرداخته و گفته است  تا الان مدیر ورزشی جدید روسونری ها یعنی ماسیمیلیانو میرابلی، بازی های الکسیس سانچز، فدریکو برناردسکی، کونتی، محمود داهود، کرامر، پاپو گومز، فرانک کسیه و کیتا بالده را زیر نظر گرفته و  در تابستان برای جذب این بازیکنان اقدام خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">