فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

یوونتوس - بایرن مونیخداگلاس کوستا شاید تابستان آینده مونیخ را ترک کند.

به گزارش فوتبال جهان ، ستاره برزیلی مشکلات زیادی با مدیریت بایرن مونیخ دارد و اصلا علاقه ای به مخفی کردن آن ندارد. در حالی که کوستا همچنان بر سر مسئله تمدید قرارداد با سران مونیخی در حال مذاکره است، مشخص نیست آینده این مذاکرات به کجا برسد. اولی هونس پیش از این در مصاحبه ای با اعلام اینکه کوستا سعی دارد پول بیشتری از بایرن مونیخ بگیرد، نشان داد که شرایط آرمانی نیست.

به گزارش نشریه بیلد ، سران یوونتوس که رابطه خوبی با سران بایرن مونیخ دارند ، به آنها گفته اند که آماده انتقال داگلاس کوستا هستند. ارزش کوستا با توجه به میزان قراردادش، ۴۰ میلیون یورو برآورد شده است. مشخص نیست که آیا یوونتوس کینگزلی کومان را درگیر این انتقال می کند یا خیر، زیرا به احتمال زیاد بایرنی ها قصد دارند قرارداد کومان را دائمی کنند. بایرن مونیخ اگر موفق نشود طی چند هفته آینده قرارداد کوستای ۲۶ ساله را تمدید کند، احتمالا با جدایی اش در فصل تابستان موافقت خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">