فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7483/news/promo307566944.jpgبنا به گزارش ها المپیک مارسی قصد دارد اولیویه ژیرو را خریداری کند.

به گزارش فوتبال جهان ، مالکان امریکایی جدید المپیک مارسی پس از خرید دیمیتری پایه و پاتریس اورا ، قصد دارند با خرید بازیکنان دیگر ، پاری سن ژرمن و موناکو را به چالش بکشند. فرانس فوتبال معتقد است مارسی در این تابستان 200 میلیون یورو خرج خواهد کرد و اولیویه ژیرو و استیو مانداندا از اهداف اصلی آنها هستند. همچنین یوهان کابای نیز یکی از اهداف مارسی در نقل و انتقالات تابستان خواهد بود. 

ژیرو در ژانویه قراردادش را با آرسنال تمدید کرد اما مدیران مارسی معتقدند می توانند او را متقاعد کنند تا به فرانسه بازگردد و قصد دارند برای راضی کردن آرسنال 25 میلیون یورو بپردازند. ونگر در آرسنال سانچز را به ژیرو ترجیح می دهد. مهاجم فرانسوی در این فصل تنها 14 بار از ابتدا به میدان رفته و 13 گل به ثمر رسانده است. ژیرو فصل گذشته با 24 گل بهترین گلزن توپچی ها بود. 

ژیرو در سال 2012 با رقم 12 میلیون یورو از مون پولیه به آرسنال پیوست و اخیرا ونگر گفته بود آرسنال قصد دارد او را نگه دارد. فرانس فوتبال معتقد است اگر آرسنال یک مهاجم دیگر خریداری کند، جدایی ژیرو محتمل به نظر می رسد و مارسی با مالک جدید ثروتمندش باشگاه جذابی برای ژیرو خواهد بود.
  • ۹۶/۰۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">