فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

با توجه به حساسیت ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس و مشکلات لیورپول ، این باشگاه در صدد جذب بازیکنانی است.

به گزارش فوتبال جهان ، چند روز بیشتر تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات در لیگ های معتبر اروپایی باقی نمانده است و هر روز گمانه زنی های بیشتری پیرامون نقل و انتقالات صورت می گیرد. پیرامون تیم لیورپول این گمانه زنی ها بیشتر است.

وبسایت ESPN به صورت مفصل به این شایعات  می پردازد. به نظر باشگاه لیورپول زمستان شلوغی را در پیش دارد. طبق شایعات قبلی یکی از گزینه های مد نظر کلوپ ، سردار آزمون است. حالا این وبسایت چند گزینه احتمالی لیورپول را مطرح کرده است که البته با قطعی شدن انتقال دراکسلر به پاری سن ژرمن، این گزینه منتفی شد.

کریستین پولیسیچ

بازیکن 18 ساله دورتموند یکی از گزینه های جدی به نظر می رسد. او یکی از پدیده های فوتبال اروپا است و کلوپ در کار کردن و پرورش دادن پدیده ها بی نظیر است. دورتموند اما قصد فروش او را ندارد. منابعی تایید کرده اند که لیورپول در حال راضی کردن پدر کریستین پولیسیچ است.

سردار آزمون

این وبسایت به نقل از منابعش نوشته است که قرمز ها این بازیکن را زیر نظر دارند اما گفته شده است به خاطر رابطه نزدیکسردار آزمون با مربی اش در روستوف، قربان بردیف، انتقال او سخت می شود. آزمون در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته است.

یولیان برانت

در نظرسنجی وبسایت Anfield HQ در مورد خرید زمستانی قرمز ها، هواداران بیش از هر کسی به او   رای داده بودند. باشگاه های زیادی به دنبال جذب او هستند. برانت یکی از پدیده های فوتبال آلمان و یک بازیکن کلیدی در بایر لورکوزن است.

کوئینسی پرومس

این بازیکن تا سال 2021 با اسپارتاک مسکو قرارداد دارد و یکی از گزینه ها جدی لیورپول برای ژانویه 2017 است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">