فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user397134/news/media.media_.a0ab6e69-bb09-4b8c-abf0-1aa0193c1563.original1024.jpg

چقدر احتمال دارد قراداد روبن و ریبری تمدید شود؟

به گزارش فوتبال جهان ، آرین روبن و فرانک ریبری ، سالیان سال است که در بایرن مونیخ بازی می کنند و حالا با بالا رفتن سنشان این احتمال داده می شود که این فصل ، آخرین فصل حضور زوج روبری در بایرن مونیخ باشد.

کارل هاینتس رومنیگه نائب رئیس باواریایی ها در آخرین مصاحبه خود در این باره اذعان داشته بود که در این مورد عجله نخواهند کرد. به نظر نمی رسد این دو قصد خداحافظی از فوتبال را داشته باشند و بایرن مونیخ یا باید قرارداد این دو را که در اواخر فصل به پایان می رسد ، تمدید کند یا راه را برای خروج آن ها باز کند. طبق اعلام بیشتر رسانه ها به نظر می رسد شانس روبن برای تمدید قرارداد از ریبری بیشتر است.

بیلد در آخرین خبر های خود در این باره احتمال تمدید قراداد روبن را 80% و ریبری را 60% اعلام کرده است. برخی رسانه ها از احتمال پیوستن گزینه هایی مانند دراکسلر به بایرن مونیخ خبر می دهند که با چنین انتقالاتی، احتمال تمدید قرارداد ستاره های هلندی و فرانسوی باواریایی ها، کمتر نیز می شود.

به احتمال فراوان بعد از تعطیلات زمستانی ، سران باشگاه بایرن مونیخ در این باره تصمیم گیری خواهند کرد.

  • ۹۶/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">