فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دیوید دخیا

دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد قرارداد خودش با این تیم را تمدید کرد .

باشگاه منچستریونایتد لحظاتی پیش اعلام کرد که داوید ده خیا قراردادش خودش با این باشگاه که در سال ۲۰۱۶ به اتمام می رسید را تا سال ۲۰۱۹ تمدید کرده است . ده خیا که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به منچستریونایتد پیوست تا به امروز موفق شده است که ۱۷۵ بازی برای این باشگاه انجام بدهد . این بازیکن ۲۴ ساله در سال ۲۰۱۳ همراه با یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد .

ده خیا به وبسایت این باشگاه گفته است :" خوشحالم که فصل جدیدی از دوران حضورم در منچستریونایتد را آغاز می کنم . من همیشه از بازی در کنار بازیکنان بزرگ این باشگاه و مقابل هواداران فوق العاده اش لذت بردم . منچستریونایتد باشگاه خاصی است و الدترافورد مکانی ایده ال برای پیشرفت یک بازیکن است . مشتاقم که این تابستان دشوار را پشت سر بگذارم و روی تمریناتم و کمک کردن به همبازیانم برای کسب موفقیت تمرکز کنم . "

ده خیا در حالی قراردادش را تمدید کرده که در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما به دلیل ثبت نشدن مدارک در مهلت قانونی این انتقال منتفی شد .

طبق گزارش رسانه های انگلیس ده خیا پس از تمدید قراردادش که بند جدایی در آن قرار ندارد حدود ۱۶۰ هزار پوند در هفته دستمزد دریافت خواهد کرد

  • ۹۴/۰۶/۲۰

نظرات  (۱)

آخ جون دخیا موند 

وبلاگتون عالیه خیلی ممنونم از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">