فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دروازه بان ماینتس به لیورپول پیوست

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ق.ظ

لوریس کاریوس
با ورود کاریوس جایگاه مینیوله در لیورپول متزلزل خواهد شد

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه لیورپول تائید کرد این دروازه بان را با قراردادی بلند مدت به خدمت گرفته است.

لوریس کاریوس بعد از امضای قرار داد به سایت باشگاه گفت:

من احساس خیلی خوبی دارم و افتخار می کنم که عضوی از این باشگاه بزرگ هستم، این باشگاه تاریخ ویژه ای دارد و مهمتر از همه بازی در آنفیلد باعث افتخار هر بازیکنی است.

در  یک صحبت کوتاه با کلوپ فهمیدم به من اعتقاد دارد و من به شدت تلاش می کنم تا جواب اعتماد او را بدهم.

  • ۹۵/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">