فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ساندرو

به نظر می رسد بازیکن جوان آبی و اناری ها در این تابستان، نیوکمپ را ترک کند.

به گزارش فوتبال جهان ، ساندرو محصول آمادمی بارسلونا، لاماسیاست و 6 سال را در این تیم گذرانده است. این بازیکن تنها 20 سال سن دارد و برای قرار گرفتن در ترکیب بلوگرانا، از شانس زیادی برخوردار نیست.

 

رابرت فرناندز، دبیر فنی بارسلونا جدایی ساندرو را از تیم کاتالانی تأیید کرده است.

 

این بازیکن جوان، در فصلی که گذشت تنها 20 بار برای تیم انریکه به میدان رفت که 2 بار آن بعد از بازگشت از مصدومیت وحشتناک رانش بود که در میانه های فصل گریبانش را گرفت.

 

البته ساندرو قصد داشت فصل قبل از بارسا جدا شود، اما ممنوعیت خرید بازیکن که توسط یوفا علیه این تیم اِعمال شده بود، باعث شد تا او در نیوکمپ ماندنی شود.

 

فرناندز در این باره به Barca TV  گفت:

ساندرو تابستان گذشته پیشنهاداتی داشت، اما تصمیم گرفتیم در تیم بماند. ما نمی توانستیم بازیکن جدید بخریم و ساندرو کمک زیادی کرد تا بتوانیم آن دوره بد را طی کنیم، واقعا از او به خاطر کارهایی که انجام داد، تشکر می کنیم.

 

اگر دوست داشته باشد، خوشحال می شویم که قراردادش را تمدید کنیم، اما اگر تصمیم به رفتن داشته باشد، مختار است که برای آینده اش تصمیم بگیرد.

  • ۹۵/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">