فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

هیگواین در راه آنفیلد

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ
گونزالو هیگواینگویا هیگواین تصمیم گرفته به لیگ برتر انگلیس برود و به شاگردان ناکام یورگن کلوپ بپیوندد. این ادعایی ست که روزنامه انگلیسی Mirror مدعی شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، Mirror  مدعی شده است که هیگواین به لیورپول خواهد پیوست. این خبر در حالی منتشر می شود که تیم های آرسنال و چلسی از مشتریان پر و پا قرص این مهاجم آماده ی آرژانتینی اند.

روزنامه Mirror انگلیس آورده است:

لیگ برتر در حیرت است. چراکه گونزالو هیگواین این جا را به عنوان مقصد بعدی خود در نظر گرفته است. با وجود پیشنهادهای چلسی و آرسنال، مهاجم آرژانتینی ناپولی، لیورپول را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرده است.

این خبر در حالی مخابره شده است که لیورپول برای فصل آینده در هیچ رقابت اروپایی حضور ندارد. یعنی می توان تصور کرد که هیگواین با این مساله مشکلی نداشته باشد؟

 

هیگواین فصلی بی نظیر را پشت سر گذاشت و 36 گل در سری آ برای ناپولی به ثمر رساند. او اکنون برترین گلزن تاریخ سری آ محسوب می شود، چراکه توانست رکوردی 60 ساله را به نام خود ثبت کند. در مدت زمان 60 سال، کسی نتوانسته بود بیش از 35 گل در سری آ به ثمر برساند که گونزالو این کار را عملی کرد.

  • ۹۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">